Thursday, November 8, 2007

cuti sem 1

hmm...skag nih tgh cuti sem 1 nih..boring nak mampus..ade ke patut..dpt cuti seminggu jer..pa2 kene masuk sem 2...letih aa cam nih...bile nak rehat nye..tpi takpe...bak kate kawan aku...cuti sekejap lagi semangat jejln2 drpd cuti lama..haha..so kite enjoy!!

haha..semalam syok gile..pusing2 kl..ronda2..gi cari makan...haha mcm tak tentu arah je smlm..first aku gi umah kawan aku..hakim..die wat open house..umah die dkt je gan umah aku kat greenwood..die nih roommate aku kat tmpt study aku..hehe..pa2 kitorang grak klcc..dgn niat nak bersiar2..tp hari cam nak ujan je..dgn slmba nye aku lanjan moto lagenda aku yg lame tak sentuh uh..bwa cam gile je..hakim laa pakse aku..last2 sampai klcc nak gi tgk wayang..tapi sampai2 org brato kaw2 nyer pjg...selamat jumpe membe tgh brato kat dpn skali..ape lagi..kitorang mntak tolong laa..selamat..last2..dpt la kitorang tgk cite hantu..seram giler nak mampus..
lpas tgk wayang kitoang jalan2..pusing kl lg sekali...buang tabiat dan juga lepas gian..hehe

1 comment:

khairiyah said...

ehem2! dh habis stalk! ;P