Wednesday, July 30, 2008

sebulan di UiTM

salamualaikum..
wah lama tak tulis blog..rasa rindu pun ade..hek2
rasa yeh dah sebulan dah ada kat uitm nih..banyak gila gak benda yang dah buat..

huhu pengalaman yg indah..

baru je minggu lepas saya ada program
mahasiswa hadari kat lembah genting..
best betul kem nih..
byk gile benda baru yg belajar..lagi2 pasal agama
2 hari 3 malam pengalaman yang memberangsangkan..
mandi sungai, makan buah tempatan..durian, rambutan, pulasan..
ada mandi sungai..buat junggle traking..flying fox, lagi satu aktiviti ala2 tentera, aktiviti nih menjerihkan tetapi latihan nih rasa yeh telah memberi sedikit sebanyak rasa keinsafan terutama apabila mengenangkan mujahid-mujahidin palestine, afganistan, iraq..

bukan itu je..ade juga isian rohani..oleh 3 penceramah yang berbeza..huhu
teringat puan Aluyah..respect la kat die..

nanti ade mase nak letak gambar dalam nih..huhuh

rase yeh byk lagi benda nak cerita. tapi disebabkan kesuntukan masa so..nanti2 je lah cerita..hehe

hah..lupa plak..hujung minggu nih ade lagi kem...kem untuk koko..3 hari 2 malam gak..dekat pahang..wish me gud luck...

No comments: