Wednesday, July 29, 2009

bila kawan 2 tahun tak berjumpa

salam..
haha..segan yeh .. baru je tadi pergi sekolah lama .. sekolah menengah islam al-amin.. tujuannya adalah untuk ambil adik dan sekali gus nak keluar dari rumah.. ye la sejak dapat cuti h1n1 nih asyik duduk rumah je.. sampai dah sakit kepala dah nih..hehe

kebetulan dekat sekolah tui ada pasar malam.. jadi..rasanya lebih baik pergi membeli belah sikit..bukan yeh selalu berjalan kat pasar nih.. then sedang asyik berjalan2.. ada seorang mamat nih panggil nama.. zul zul zul..haha terkejut aku ingatkan jonior aku panggil tadi.. so dengan selamba aku tanya..

zul: aaa.. ko sekolah lagi ke?
akil:aik.. aku kat uia dah(uia bersebelahan dengan sekolah saya)
zul:owh..(selamba wat macam kenal)

zul: ko dengan siapa lagi kat uia..
akil:aku..john..hapis..n lain2..

n seterusnya

haha..saja nak tulis pasal benda nih..supaya kita nih beringat2 sikit kat member.."especially me"..

walaupun rakan tui berapa tahun je dengan kita kat sekolah..n tak rapat sangat..
haha

**sory akil..lupa lak ko sama baya dengan aku..

8 comments:

fathiyyah said...

aku rs aku nampak ko kat pasar mlm td...

fazrin2211 said...

wakakaka, umo pun dah lupa, hampeh betui

zulfadli said...

aik fayiyah..ko pon ade gak..tak perasan la pula..

biasa la.. dah tua agak yeh

ijad said...

jumpa kawan lama ya...

ubaidillah alqasam said...

salam ukhuwah zul.. bleh je.. semoga blog anda menjadi salah satu cara untuk anda berdakwah..ameen

'adz said...

ramadhan kareem buat zul sekeluarga..
haha akil akil,

eRiN said...

haha..lme xupdate blog..bz ke??huhu

'adz said...

hmm aku balik ireland jumaat ni 4/9
raya sana lagi.. aku blk awal