Sunday, September 6, 2009

balik lagi..jgn jeles

ahak... tension yeh aku...nak merepit je.. haha

sekarang nih ada dekat rumah.. baru je balik dari shah alam. semalam balik kelam-kabut gak.. lepas je buka puasa, terus call kakak tanya boleh tak nak balik.. haha of couse boleh.. dari shah alam nak ke rumah aku bukan main jauuuh lagi.. lebih kurang 40 minit pecut jalan moto.. n 30 minit pecut jalan highway..haha.. ditambah dengan berat beg baju member aku seperti sedang mengusung sebuah beg beras guni kampit..ape je lah..hehe tension..mane tak yeh..duduk kat shah alam tui macam apa tah.. asyik lepak je.. dah la boring.. tak pape pon..alik benda salma.. haha...kurang2 aku balik nih dapat gak makan free.. takyah peneng2 nak pergi pasar beli makanan.. mengarut3

minggu ni bukan main lagi nak siapkan project languange aku.. dialog bahasa arab.. hoho aku ambil bahasa arab sebagai third language.. teringat kembali masa2 kat sekolah dulu.. kenapa laa aku buat keputusan terburu2.. haha kat sekolah dulu mana ada aku ambil bahasa arab.. walaupun sebenarnya bahasa arab adalah salah satu subject yang wajib diambil.. aku senyap2 je drop.. cikgu pon tak tau aku drop.. yang patut tau kerani sekolah.. sebab diorang yang key in murid yeh data untuk diberi ke kementerian.. alik2 aku sorang je tak ambil bahasa arab.. asal cikgu aku tau je aku tak ambil.. marah gile dia.. habis dipulas telinga aku nih.. dah jadi macam nabil plak..haha kisah lama..

tapi untuk third language kat U ni aku ambil bahasa arab.. haha mula2 ingat nak ambil jerman, mana lah tau, panjang umur boleh pergi sana.. duduk sana.. kerja gan syarikat lambogini..haha igauan.. then orang kate macam susah.. lain la kalo pernah amik.. takda hal la..hmm so sekarang aku ambil bahasa arab sebab orang kata bahasa arab terlebih2 senang.. n lagipon aku dah penah la belajar skit2..(walaupun drop time spm).. so untuk minggu nih n seterus yeh, aku dan member aku akan siapkan dialog n semua sekali sehingga pengeluaran cd lakonan kami.. haha.. harap berjaya.. yang penting buat.. not only talk but walk with talk

1 comment:

cbazmi said...

Salam ,

Happynya bang, aik.. dah cuti semester ka? Bawa beg besak balik.

Kalau nak buka puasa kat rumah Pak jang datang la, kalau nak makan sedap sikit call dulu sebelum datang, kalau tidak berbuka minum sirap dengan makan nasi lauk sardine aja la , tidak pun telor goreng kicap. Yang ni pun free juga beb..