Saturday, February 20, 2010

1.30 pagi

dikatil yang penuh empukku memusing kekanan kekiri dan meniarap, tak tau kenapa tak leh tidur, munkin kerana lampu yang terang menyala menyebabkan mata aku tak dapat ditutup, sementara, adikku yang berada di laptop meja study yang baru aje aku kemas tui sedang membelek2 mencari sesuatu di internet.. tak tau apa yang dicari yeh..

5 minit sebelum aku membaringkan diri diatas katil, kawan abah yang datang ada sedikit maklumat yang dikongsinya bersama aku.. aku dengar sahaja.. tak membantah hanya mengangguk.. bagus3x..seketika selepas itu, terus aku naik ke bilik ingin menyambung balik study aku.. tiba2.. adikku.. ade2 je dia pagi nih nak main internet..letih aku menunggu.. ..akhirnya, keputusanku ingin saja tidur..(kerja hari ini jangan dibawa pada hari esok)yela,, solat tak lagi.. nak solat pon payah.. selepas berapa belas minit, akhirnya balik juga dia kebilik..

selepas je solat.. ingat nak sambung balik study.. nampak yee.. aku jelas.. aku sedang menerima dugaan.. tapi aku tetap teruskan.. ape yek nak jadi.. hmm... tak jadi nak study.. belek2.. last.. aku nak tulis blog skit.. semangat sikit, ini semua atas dorongan pakcik ku.. pak jang.. thankz..

aku ade story.. tapi bukan sekarang.. nak cerita kisah2 lampau yang membawa aku kemari..kesini.. dunia yang asli lg tak tulin.. munkin ada sorang dua yang membaca blog aku.. ade2 aje komen diorang.. takpe2.. resam orang menulis blog diari.. hek2

No comments: