Friday, June 11, 2010

result oh result..

walaupun semalam adalah oficially result kuar tapi still aku taklerh nak tengok, nak buka student portal pon payah, ape lagi kalau nak tgk result..nih semua adalah kerana server uitm yang tidak dapat menampung jumlah pengunjung yang ramai.. ish2..

sbnrnya dua hari lepas aku dah tau dah result sem lepas(bersamaan sem 4), aku dapat kabel baik punya.. mpp.. diorang boleh tolong check kan.. mmg best aa diorang..
syukur sgt2.. sbb aku masih dapat bertahan pointer aku above 3... harap2 tak turun

tp still rs tak puas slg aku tak dpt nak tgk sebijik2 depan mata aku.. ok sementara tui aku sedang duk mencuba nasib nak buka student portal nih.. harap2 japz lagi boleh tgk..

cerita cuti..

rasanya dah dua mingggu aku kat rumah nih, macam2 dah rasenye aku buat.. tuuuttt tapi bila orang tanye aku, buat ape cuti nih, mcm biasa jawpn aku duk umah.. tak wat pape pon.. n org tui akan buat muke pelik.. hihi biase aa tui.. aku pon tak pasti ape kejadah orang yg bertanye uh.. (diorang harap aku kerje n dapat gaji)

minggu lepas aku gi berarak dari masjid kg baru ke klcc.. boleh tahan aa jauh yeh.. lebih kruang 1 jam gak aa perjalanan tuh.. di katekan dekat paper lebiih kurang 10 ribu datang turun, aku tak pasti kesahihan ye, betul ke.. betul kut.. ade la cara kire diorang.. aku pon tak reti..

yang best yeh ucapan dari ulama.. tapi dari parti politik aku tak suke.. ape yang dia cakap pon aku tak paham.. dia ingat dia famous dia boleh wat ske ati dia aa.. (jgn slh anggap aku tak cakap pembangkang or kerajaan)

let the pic tell the story
sungguh khusyuk pak cik hud.. kate nak bergambar gan polis.. tapi tak dapet aa

suke...
pak cik hud tak bawa anak ke?

peace.. hancur israel..
suasana di depan kedutaan

kat klcc

2 comments:

fazrin2211 said...

ui, berani ko,hehehe, bagus2

zulfadli said...

try my best..

kalau gan israel tuh mmg kene tunjuk berani.. jgn risau kita berani kerana benar