Monday, August 22, 2011

Ayam bakar

salam semua..
dah lama aku nak buat benda nih.. resepi nih memang senang.. mak aku yang ajar ok..

antara bahan: ayam, serbuk ayam babas, bawang merah, bawang putih, halia, serai

mula2: korang blend bawang merah, bawang putih, serai dgn halia sekali.., lepas tu, campur dgn serbuk babas, lepas tu korang lumurkan kat ayam korang
kemudian, korang masak laa ayam korang tu dlm periuk tekanan, bbq set kkorang ke, ape2 la.. kalau tuk periuk tekanan tu dlm 40 minit siap.. lepas tu boleh la mkn



4 comments:

Mohammed Faizal said...

ai...dah pandai masak...nanti boleh la aku makan masakan ko ni...

zulfadli said...

boleh... senang je.. ada dapur.. ada ayam.. settle

Anonymous said...

congratez

Anonymous said...

napa sy punya sim kad u mobile yg baru beli xaktif2 ea?mcm mana kta nk taw sim kita aktif x ea?